პროექტის სახელწოდება : ქართულ-ბერძნულ კულტურათა კავშირი -ქართული ევროპეიზმის დასაწყისი
პროექტის საბოოლოო შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასებსი რუბრიკა(პროექტის მიმდინარეობისას)
პროექტის შეფასების რუბრიკები
პროექტის მიმდინარეობისას ჯგუფში მუშაობის შეფასების რუბრიკა
განმავითარებელი შეფასებაჯგუფურ მუშაობაში მონაწილეობის თვითშეფასებასახელი,გვარი –––––––––––––––––თარიღი –––––––––––––––აღნიშნე სწორი პასუხი.
კრიტერიუმები ყოველთვის ხანდახან იშვიათად არასოდეს ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვამ ვცდილობ არგუმენტირებულად ვისაუბრო როცა სხვა გამოთქვამს აზრს, ყოველთვის ვუსმენ განსხვავებული აზრი მაინტერესებს განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს ვიცავ დროის ლიმიტს
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა (პროექტის მიმდინარეობისას)
მასწ.ეკატერინე კაკაბაძე
დავალების პირობის ადეკვატური გაგება
|
|
დავალების პირობა ადეკვატურადაა გაგებული,
საკითხი ზუსტად და ამომწურავადაა გადმოცემული, კარგად არის ორგანიზებული(შესავალი,
ძირითადი ნაწილი და დასკვნა)
|
3
|
დავალების პირობა ადეკვატურადაა გაგებული,
საკითხი ნაწილობრივ არის გადმოცემული და ორგანიზებულობას აკლია რომელიმე ელემენტი
|
2
|
პირობა შესაბამისია, საკითხი არასრულადაა
გადმოცემული, ორგანიზებულობა ნაკლოვანია
|
1
|
პრეზენტაცია არ პასუხობს დავალების პირობას
|
0
|
არგუმენტირება
|
||
მსჯელობა
გამართულია და არგუმენტირებულადაა დასაბუთებული,
მოჰყავს შესაბამისი მაგალითები და ციტატები.
|
3
|
|
მსჯელობა
საერთო ჯამში დასაბუთებულია, მაგრამ ცალკეულ შემთხვევებში არგუმენტაცია არასაკმარისია/ან
არ არის გამყარებული შესაბამისი მაგალითებით ტექსტიდან.
|
2
|
|
მსჯელობა
ზერელედაა დასაბუთებული, არგუმენტები არადამაჯერებელია.
|
1
|
|
პრეზენტაცია
არა არის არგუმენტირებული, არ არის გავლებული პარალელი
|
0
|
|
დამოუკიდებელი აზროვნება და ზოგადი განათლება
|
||
პრეზენტაციაში მკაფიოდ
გამოვლინდა დამოუკიდებელი აზროვნება და ზოგადი განათლება
|
2
|
|
პრეზენტაციაში
ნაწილობრივ გამოვლინდა დამოუკიდებელი აზროვნება და ზოგადი განათლება
|
1
|
|
პრეზენტაციაში
არ გამოვლინდა დამოუკიდებელი აზროვნება და ზოგადი განათლება
|
0
|
|
საკომუნიკაციო
უნარები , რეგლამენტი
|
||
ფლობს საკომუნიკაციო უნარებს(ვერბალურსა
დაარავერბალურს: ჯესიკულაცია, ხმის ტემბრი, აუდიტორიის ფლობა), იცავს რეგლამენტს
|
2
|
|
ნაწილობრივ ფლობს საკომუნიკაციო
უნარებს, ვერ იცავს რეგლამენტს
|
1
|
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს
აუდიტორიასთან , არ იცავს რეგლამენტს
|
0
|
|
პროექტის საბოოლოო შეფასების რუბრიკა
პროექტის შეფასების
რუბრიკა
1. დეტალებსა და მნიშვნელოვან ნიუანსებზე დაკვირვებით
მხატვრული და
არამხატვრული
ტექსტების გააზრება
|
|
მოსწავლეს ყოველთვის ზუსტად შეუძლია
დეტალებსა და
მნიშვნელოვან ნიუანსებზე დაკვირვებით
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება
|
3ქულა
|
მოსწავლეს ძირითადად შეუძლია დეტალებსა და მნიშვნელოვან ნიუანსებზე დაკვირვებით
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება
|
2 ქულა
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია დეტალებსა და მნიშვნელოვან ნიუანსებზე დაკვირვებით
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება
|
1 ქულა
|
მოსწავლეს არ შეუძლია დეტალებსა
და მნიშვნელოვან ნიუანსებზე დაკვირვებით მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების გააზრება
|
0ქულა
|
2. ელექტრონული
ტექსტების, სტატიის გაცნობა და შეფასება
|
ქულები
|
მოსწავლე ყოველთვის ზუსტად შეუძლია ელექტრონული ტექსტების, სტატიის გაცნობა
და შეფასება
|
3ქულა
|
მოსწავლეს ძირითადად ზუსტად შეუძლია ელექტრონული ტექსტების, სტატიის გაცნობა
და შეფასება
|
2ქულა
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია ელექტრონული ტექსტების, სტატიის გაცნობა და
შეფასება
|
1 ქულა
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ელექტრონული ტექსტების, სტატიის გაცნობა და შეფასება
|
0ქულა
|
3. ფაქტობრივი და კონცეპტუალური
ინფორმაციის ამოღება ტექსტიდან
|
ქულები
|
მოსწავლეს ყოველთვის ზუსტად შეუძლია ტექსტიდან ფაქტობრივი და
კონცეპტუალური ინფორმაციის ამოღება
|
3ქულა
|
მოსწავლეს ძირითადად ზუსტად შეუძლია ტექსტიდან ფაქტობრივი და
კონცეპტუალური ინფორმაციის ამოღება
|
2ქულა
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია ტექსტიდან
ფაქტობრივი და
კონცეპტუალური ინფორმაციის ამოღება
|
1ქულა
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ტექსტიდან
ფაქტობრივი და
კონცეპტუალური ინფორმაციის ამოღება
|
0ქულა
|
4. საკუთარი
დამოკიდებულების გამოხატვა
|
ქულები
|
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
|
1 ქულა
|
მოსწავლეს არ შეუძლია საკუთარი დამოკიდებულების გამოხატვა
|
0ქულა
|
დისკუსიის შეფასებსი რუბრიკა(პროექტის მიმდინარეობისას)
კრიტერიუმები
|
ყოველთვის
|
ზოგჯერ
|
არასდროს
|
მოსწავლე შეუძლია საკუთარი აზრის არგუმენტირებულად
დასაბუთება
|
|||
მოსწავლეს შეუძლია სხვისი აზრის მოსმენა,
გათვალისწინება და გაბათილება
|
|||
მოსწავლეს შეუძლია ვერბალური და არავერბალური
კომუნიკაციის ეფექტური გამოყენება
|
|||
მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიის წესებისა და
პროცედურების დაცვა
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий